reklama

SNS v minisukni

A tak ma napadlo, že sa asi SNS pomýlila. Že vlastne nechce chrániť slovenské rodiny pred homosexuálmi. Ona ich asi chce vlastne chrániť hlavne pred slečnami v minisukni, len sa to bojí povedať.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (8)

Slečna v minisukni.

Minulý týždeň som bol služobne v Poľsku, mal som stretnutie blízko Krakova. Išiel som autom cez Kysuce. A všimol som si zaujímavý billboard. Ešte na slovenskej strane, teda na Kysuciach, napodiv na poľskej strane som už žiadny billboard nevidel. Ani taký absurdný ako na Kysuciach, o ktorom chcem hovoriť, ani žiadny iný. Zaskočilo na to. Evidentne sú v Európe štáty, ktoré si vážia životy a duševné zdravie svojich občanov natoľko, že billboardy pri svojich cestách a diaľniciach nedovolia. Ani billboardy politických strán.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Takže, čo som to uvidel. Uvidel som billboard SNS v ktorom sa slávnostne táto naša národná strana zaväzuje, že bude brániť slovenské rodiny pred komunitou LBGT. Teda SNS sa zaväzuje, aby to bolo úplne zrozumiteľné, chrániť slovenské rodiny pred homosexuálmi. Je to poslanie určite záslužné, každá slovenská rodina to ocení. Aj keď? Veď tradičnú slovenskú rodinu tvoria zvyčajne, dokonca by som povedal výhradne, heterosexuáli. Veď prečo by som si bral za manželku ženu ak by som heterosexuál nebol. Nevoňala by mi, netúžil by som po nej, tak na čo? Aby sa so mnou stále hádala a bola nespokojná hlavne v posteli – čo by som tak s ňou tam asi robil? – tak na čo?

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Takže som heterosexuál, mám rodinu a v tom sa zjaví homosexuál a chce mi moju rodinu rozvrátiť. Ale ja mám našťastie SNS a tá ma obráni. Ale pred čím? Som heterosexuál a so zjaveným homosexuálom si môžem zahrať futbal, môžem s ním zájsť na pivo, uvariť guľáš, ale že by som kvôli nemu opustil svoju voňajúcu manželku, to si ani pri všetkej láske k SNS predstaviť neviem. A o moju voňajúcu manželku zas nemá záujem homosexuál. Nevonia mu. Ani pri všetkej jeho prípadnej láske k SNS.

A tak ma napadlo, že sa asi SNS pomýlila. Že vlastne nechce chrániť slovenské rodiny pred homosexuálmi. Ona ich asi chce vlastne chrániť hlavne pred slečnami v minisukni, len sa to bojí povedať. To si už predstaviť viem. Som heterosexuálny manžel, manželka mi už tak nevonia ako za mladi, keď sme sa brali. Už to nie je to, čo bývalo. A vtom sa objaví slečna v minisukni. Zakrúti sa mi hlava a je zle. Chodím za ňou ako pes na vodítku a ak len trochu chce, na rodinu zabudnem. Približne 50% manželstiev takto končí, veľmi pochybujem, či aspoň jedno z nich kvôli komunite LGBT. Veľmi pochybujem.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Tak neviem, či ma vlastne chce SNS chrániť. Ak chce chrániť rodinu, tak musí pred slečnami. Samozrejme aj pred chlapcami, aby sme boli rodovo vyvážení, píšem slečnami kvôli zjednodušeniu, dúfam, že sa za to nenahnevajú. Určite nie pred LGBT.

Tak neviem, či ma vlastne chce SNS chrániť alebo si len zrátala percentá? Blížia sa voľby a každé percento má cenu zlata. A kto už ju bude voliť? Národne orientovaní odchádzajú ku Kotlebovi alebo možno do Smeru alebo do čej matere, čísla sú ale vážne zlé. Reálne hrozí, že SNS bude musieť vrátiť nielen Dankove kapitánske výložky. A tak treba nájsť nepriateľa, to percentá vždy zdvihne. Maďari? Židia? To momentálne evidentne nefunguje, Cigáni? – tých má už Kotleba. Treba niečo akčnejšie. Imigranti? A kde sú? Ako sa dá bojovať proti niekomu, koho ešte nikto nevidel inde ako v televízii. A tak homosexuáli ako posledná nádej.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Takže hurá na homosexuálov. Nech nikoho ani nenapadne, že by si mohli adoptovať deti. Veď deťom bude oveľa lepšie v ústavoch bez akejkoľvek rodičovskej lásky bez akýchkoľvek väzieb na rodiny, teda aj bez akýchkoľvek starých otcov a starých materí, tiet a ujov a bez ich lásky. A bez ich pomoci, keď v ústavoch skončia a stanú sa z nich bezdomovci.

Neviem, či si niekto v SNS uvedomuje dôsledky svojich činov. Neviem, či tam niekto má predstavu, koľko zla spôsobuje.

A hlavne neviem, či tieto billboardy nenapĺňajú minimálne morálny dôvod na zákaz strany, ktorá nevie, čo sama so sebou a tak podnecuje násilie voči menšinám.

Stanislav Lupták

Stanislav Lupták

Bloger 
  • Počet článkov:  9
  •  | 
  • Páči sa:  29x

Rád rozmýšľam, všímam si a píšem. Inými slovami vidím, počujem, komunikujem. Stredoslovák žijúci v Bratislave. Vášnivý cyklista a cestovateľ. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu